A Pestszentlőrinc-Pestszentimrei Felnőttek Gimnáziuma pályázatot írt ki iskolatitkár munkakör betöltésére. Jelentkezni augusztus 1-ig lehet.
A közalkalmazotti, határozatlan idejű jogviszonyban és teljes munkaidőben keresnem iskolatitkári, gazdasági és személyügyi feladatok ellátására jelentkezőket. Az intézmény pedagógusaival és egyéb alkalmazottaival kapcsolatos adminisztráció ellátása és a tanulók adminisztratív ügyeinek intézése feladat.
A munkavégzés helye:
1181 Budapest, Kondor Béla sétány 10.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek: középiskola/gimnázium, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat, felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások), ECDL
Elvárt kompetenciák:
Csapatmunka, jó kommunikációs készség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség meglétét igazoló okmányok másolata, 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (vagy annak igénylését igazoló dokumentum), fényképes szakmai önéletrajz, motivációs levél.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2018. augusztus 15. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje:
2018. augusztus 1.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton dr. Grünvald Mária intézményvezető részére a felgimi.igazgatas@gmail.com e-mail címre.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
kétkörös elbírálás (írásbeli, személyes)
A pályázat elbírálásának határideje:
2018. augusztus 8.