Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzata a szolgáltatási és ügyintézési területeken és a kormányhivatalokkal való együttműködések háza táján is számos újítást és fejlesztést mutathat fel. Bár ezeken a területeken korlátozottak a polgármesteri hivatal és az önkormányzat lehetőségei, mégis több olyan “könnyítéssel” találkozhatunk, amelyek időt és fáradtságot spórolnak meg a hivatalos ügyeket intéző lakosoknak.
Új Városgazda ügyfélszolgálat
Az önkormányzat létrehozott egy új ügyfélszolgálati irodát a Városgazda18 Zrt. számára, amely a Baross utca 7. szám alatt fogadja az ügyintéző lakosokat. A kor igényeinek minden tekintetben megfelelő új irodával sokkal egyszerűbbé és gyorsabbá vált az ügyintézés. A közterületi bejelentések, kárrendezések, panaszügyek, továbbá a csatornázás házi rákötéseinek ügyintézését színvonalas körülmények között lehet megtenni.
Mindenki városgazda lett
A Budapest XVIII. kerület Önkormányzata által kibocsátott “Városgazda Kártya” átadásával az önkormányzat szimbolikusan visszaadta a kerületet a lakosoknak. Valamint azt a reményt is, hogy tiszta rendszerben és egészségesen legyen élhetőbb és szerethetőbb a lakókörnyezet. Ez a kártya megtestesíti a közösségért érzett felelősséget, és az itt élők életét hivatott megkönnyíteni. Az érvényesített Városgazda Kártyával ugyanis különböző szolgáltatásokat, kedvezményeket tudnak a tulajdonosok igénybe venni. A kártyát minden kerületi lakos igényelheti, és a család minden tagja felhasználhatja. A szolgáltatások és elfogadóhelyek folyamatosan bővülnek, így a részletekről és újdonságokról érdemes folyamatosan tájékozódni a www.varosgazdakvagyunk.hu weboldalon.
Szolgáltatásbővítés jogi tanácsadással
A kerület önkormányzatának ügyfélszolgálati irodájának szolgáltatásai szintén bővültek. Újítás, hogy a lakosok már a társasházakat érintő problémákkal kapcsolatban is általános jogi tanácsadást kérhetnek. Az itt dolgozók minden segítséget megadnak, hogy a lakosok jobban tájékozódhassanak a jogszabályokat illetően. Ezekben a plusz szakértelmet igénylő kérdésekben való eligazodás pedig nagy mértékben megkönnyítheti az itt élők mindennapjait.
Új ügyfélhívó rendszer
Az önkormányzat második emeletén egy új ügyfélhívó rendszert kiépítése is megtörtént, amely elsősorban a szociális területen intézkedők számára gyorsítja és teszi kényelmessé a hivatali ügyintézést.
Ez nemcsak a gyorsaságot segíti, de átláthatóbbá is teszi az ügyfelek számára a hivatali eljárásrendeket.
PLER meccs Következő:
Csatornázás – összefoglaló