Azok, akik meglévő, vagy hamarosan induló boltjukat kiegészítenék egy webáruházzal is, de nem tudják, hogy fogjanak hozzá a folyamathoz, azok hasznos információkat szerezhetnek a Lurdy Mozi 2-es termében, november 21-én, december 9-én, illetve 2016 januárjában.
Az internetes kereskedelem rendkívüli mértékben növekszik: 2013-ban a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 217 milliárd forint volt, míg 2014-ben ugyanez az összeg elérte a 273 milliárd forintot.
A 4 órán át tartó szemináriumon szó lesz minden olyan területről, amire egy átlagos internetes kereskedőnek szüksége lehet.
A következő kérdésekre lehet választ kapni:
– Mennyi munkával és pénzzel jár egy webáruház működtetése hosszú távon?
– Mik a trendek jelenleg hazánkban, mi várható a következő években?
– Mit lehet és mit nem lehet eladni egy webáruház segítségével?
– Milyen fizetési és szállítási módok működnek ma Magyarországon?
– Milyen jogi kötelezettségeknek kell megfelelni?
– Mennyibe kerül egy webáruház, és miért vannak akkora különbségek árban?
– Mitől fog a webáruház ténylegesen pénzt termelni?
Az előadó Kulcsár István Róbert lesz, aki értékesítési vezetőként dolgozik. Karrierje során több száz webáruház létrehozását segítette elő, és számos e-kereskedelmi konferenciára hívják meg előadásokat tartani.
Időpontok és helyszínek:
2015. november 21. 15:00-19:00 (szombat) [BETELT]
2015. december 09. 15:00-19:00 (szerda)
2015. január 07. 15:00-19:00 (csütörtök)
Programok:
14:30-15:00 – Érkezés és regisztráció
15:00-16:50 – Kulcsár István Róbert előadása: A webáruház indítás alapjai, alapvető
Tudnivalók:
16:50-17:10 – Szünet, ismerkedés, kapcsolatépítés
17:10-19:00 – Kulcsár István Róbert előadása: Mitől lesz sikeres a webáruház?
Helyszín:
Lurdy Mozi (2-es moziterem)- Lurdy Ház, 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.,