Kávézóláncokat teszteltek

Szerző • 2019-08-11 • Hírek, Közélet Kávézóláncokat teszteltek bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva167

A Tudatos Vásárlók Egyesülete 5 kávézólánc és 3 gyorsétterem lánc kínálatát tesztelte. Azt vizsgálták, hogy a vendéglátó helyeken van-e Fairtrade vagy UTZ védjeggyel rendelkező kávé, tea vagy cukor, tejérzékenyeknek van-e laktózmentes opció, és hogy mennyire figyelnek a hulladékcsökkentésre, vagyis helyben fogyasztásra mosható pohárban kapjuk-e az italt, elvitel esetén pedig kérhetjük-e saját bögrébe.

A kávézóláncok közül ezekből a szempontokból a Starbucks végzett az első helyen 38 százalékkal.

“Azzal tűnt ki, hogy kedvezménnyel ösztönzi a vásárlókat, hogy saját pohárba kérjék az elviteles kávét.” – írták a Tudatos Vásárlónál.

A második a Café Frei lett, a dobogó harmadik fokára a Costa Coffee (31) léphetett, holtversenyben az McCaféval és a Coffeeshop Company-val (25%). Lényegesen alacsonyabb pontszámot kapott (13%) a California Coffee Company és a KFC, a Burger King és a McDonald’s pedig nem kapott pontszámot, egyik kritériumnak sem feleltek meg tehát.

A teszt módjáról ezen a linken olvashatnak, értékelő táblázat pedig itt látható.

Fotó: Pixabay

Pin It

Kapcsolódó

Hozzászólások letiltva