Telefonos segítség az elektronikus ügyintézéshez

Szerző • 2020-12-23 • Hírek, Közélet Telefonos segítség az elektronikus ügyintézéshez bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva65

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát – írta a bp18.hu.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

  • segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
  • technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

  • ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

  • kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

  • intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

  • a Szabályozott Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatásokkal (SZEÜSZ) kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is a kerületi önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornáin (296-1300/3-as gomb; uszi@bp18.hu) keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az E-önkormányzat portál szolgáltatásait.

Pin It

Kapcsolódó

Hozzászólások letiltva