Világszínvonalú kínálat a budapesti repülőtéri üzletekben

Szerző • 2016-08-17 • Hírek, Közélet Világszínvonalú kínálat a budapesti repülőtéri üzletekben bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva1094

A Budapest Airport kereskedelmi kampányát (Love Candy) is jelölték a tekintélyes nemzetközi Frontier Magazine idei pályázatának döntőjébe, ahol októberben London Heathrow és a dél-koreai Szöul Incheon International repülőtér között dől el az elsőség. Ez a hír is jelzi, hogy a Budapest Airport a szakmai mércék szerint is világszínvonalú kereskedelmi és éttermi kínálattal várja az utazókat az idei nyáron – írja bud.hu

A nyári utazási szezonra érett be a téli-tavaszi időszakban végrehajtott átépítések, fejlesztések eredménye a budapesti repülőtéren. Mostanra a 2. Terminálon és annak központi csarnokában, a SkyCourtban rendelkezésre álló közel hatezer négyzetméteres kereskedelmi terület nem kevesebb, mint 47 százalékát újították meg. Nagyon fontos szempont volt, hogy a nyári csúcsidőszakra minden elkészüljön, hogy az utazók már egy jelentősen megújult kereskedelmi és éttermi kínálat szolgáltatásait élvezhessék.

Desigual

Az idei nyár egyik repülőtéri slágere – elsősorban a hölgyek számára – a spanyol Desigual divatáru üzlet megnyitása a SkyCourtban. A márka, amely elsősorban fiatalos, vidám hangvételű és színes ruhákat, cipőket, táskákat és kiegészítőket forgalmaz, néhány éve jelent meg Magyarországon. A repülőtéri üzletük, amely 62 négyzetméteren várja a látogatókat, máris teljes sikert aratott az utazók körében, hiszen a járat indulása előtt legtöbbször van idő a válogatásra vagy egy-egy speciális akció részleteinek közvetlen megismerésére. A Desigual most nyitott a repülőtéri jelenlét irányába – a budapesti SkyCourtban lévő bolt máris beváltotta a hozzá fűzött előzetes reményeket.

budshop03_bent

O’Learys

A SkyCourt baloldali erkélyén, az egyik prémium helyen, ahonnan kiváló kilátás nyílik a repülőtéri betonra O’Learys néven különleges sport bár nyílt, még a labdarúgó Európa-bajnokság előtt. Itt a vendégek elsősorban a világban zajló sporteseményeket követhetik szemmel, hiszen nem kevesebb, mint 25 monitoron, akár huszonötféle hazai és külföldi sportcsatorna kínálatát lehet látni. Az O’Learys, ahogy a neve is mutatja új márka a hazai vendéglátásban, a közkedvelt ír vendéglátóhelyek számát gyarapítja – sportos hangulattal, hatalmas sör és hamburger kínálattal. A 270 négyzetméteres prémium étteremben gyakran látni külföldre induló baráti társaságokat találkozni.

Tashba

Hasonló területen, egészen különleges kínálattal nyitott meg tavasszal a SkyCourt középső részén a földszinten a Tashba étterem. Nevét egy mozaikszó adja ki: a spanyol tapas, a japán sushi és a bár szavak összevonása adja ki. A „tapas” spanyol szó nálunk is egyre ismertebb a vendéglátásban, az olasz „antipasti”-hoz hasonlóan, sokféle, elsősorban hideg, apró előételt jelent, amit a derék spanyolok egye-egy pohár jóféle riojai vörösbor mellé vagy egy nagyobb vacsora bevezetéseként fogyasztanak el. A sushi már jó ideje jelen van a hazai és a repülőtéri kínálatban, a Tashba pedig, részben exkluzív helyének és kilátásának, részben pedig séfjei mesteri munkájának köszönhetően egyre népszerűbb az utasok körében.

Swarowski

Az idei évtől új helyen és önálló márkabolttal várja az utazókat a Swarowski. Az elsősorban ékszereiről, csillogó szobadíszeiről és csiszolt kristályairól ismert, innsbrucki osztrák cég a 2A Terminál beszállító kapuihoz vezető átjáróban nyitott 38 négyzetméteres csillogó-villogó üzletet, amelyben főleg felső kategóriás bizsukat és kiegészítőket vásárolhatnak a látogatók.

BL óraszalon

Elsősorban a nem-Schengeni utasok számára jelent újdonságot a 2B terminál beszállítási zónájában megnyitott, 38 négyzetméteres specializált „BL óraszalon”. A hosszabb távra repülő utasok, pl. a Kanadába, Katarba, Dubajba vagy Oroszországba, Törökországba tartók vásárolhatnak itt nemzetközi szinten is jegyzett órákat, mint amilyen például a Tissot, a Longines, az Oris, a Certina, a Police, a Swatch vagy a Lacoste.

budshop02_bent

Hungarian Duty Free

A repülőtéri kereskedelem motorja a hamburgi Heinemann által létrehozott Hungarian Duty Free, amely részben a jól ismert, 1500 négyzetméteres hagyományos repülőtéri vámmentes üzletével és speciális akciókkal hívogatja az utasokat, részben pedig olyan specializált márkaboltokat üzemeltet, mint amilyen a Tommy Hilfiger, a Mont Blanc, a Longchamp vagy éppen a Hugo Boss. A Heinemann működteti Magyarország egyetlen, éppen a repülőtéren lévő Victoria’s Secret üzletét is.

Az idei évben nagyot léptünk előre a kereskedelmi és az éttermi kínálat megújításában, ebben továbbra is folyamatosan követjük a vásárlói igények és szokások, a fogyasztási trendek változásait – jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: „Sikerült az elmúlt években növelnünk a kereskedelmi bevételeket, a tranzakciók számát a repülőtéri boltokban, méghozzá az utasforgalom növekedését meghaladó mértékben. Ez azt jelenti, hogy sikerül lekövetni az utasok elvárásait, a divat változásait, akár az üzletekről, akár az éttermi kínálatról van szó. Az idén elindított BUD:Shopping akciónk egyik célja az, hogy az utasok felismerjék: érdemes jóval a járat indulása előtt kijönni a repülőtérre, ahol – elfeledve az utazással járó stresszt – kellemes körülmények között lehet világszínvonalú termékek közül válogatni, ráadásul egy-egy alkalommal meglepően kedvező ár-érték arányon.”

Forrás: bud.hu

Pin It

Kapcsolódó

Hozzászólások letiltva